logo
0

POOBLAŠČENI SERVIS

Zagotavljamo vam 24-mesečno garancijsko obdobje v skladu s civilnim zakonikom za vsak izdelek, ki ga kupi končni uporabnik (potrošnik). Če je garancijski servis potreben, se obrnite na pooblaščeni servisni center Sloveniji, kjer vam bodo dali naslov najbližjega servisnega centra.

Če potrebujete, se seveda lahko obrnete tudi neposredno na nas. Na voljo smo vam za reševanje in pogajanje glede najboljšega in najhitrejšega načina reševanja servisnih storitev. 

Pri zahtevi garancijskega servisa boste potrebovali dokazilo o nakupu (davčni dokument, ki ga ob nakupu, po elektronski pošti pošljemo v vaš e-poštni nabiralnik), oznako izdelka, model ali serijsko številko.

Za večino proizvajalcev se kot garancijski list uporablja le dokazilo o nakupu z oznako izdelka in serijsko številko (davčni dokument - račun). Če je potrebno, nam pošljite serijsko številko izdelka po elektronski pošti in mi jo bomo vstavili v vaš račun. Če imate kakršna koli vprašanja, se obrnite na nas.