Main page / Pravila in pogoji

Pravila in pogoji

 

 

 

Ti splošni pogoji veljajo nakupovanje na spletni e-trgovini ----. Splošni pogoji določajo pravice in obveznosti prodajalca in kupca.

 

Kontaktni podatki

 

Upravljavec: Český velkoobchod s.r.o.

Kontaktni naslov: Albatrosova 286, 252 42 Jesenice u Prahy

Seznam poslovnih enot: Albatrosova 286, 252 42 Jesenice u Prahy,

Rižská 1580/5, 102 00, Praha 10

Identifikacijska številka podjetja:24823694

Davčna številka: CZ24823694

Registrirano v trgovinskem registru, ki ga vodi občinsko sodišče v Pragi, oddelek C, datoteka 177668

E-poštni naslov: info@digiexpert.si

 

Kontaktni naslov: Albatrosova 286, 252 42 Jesenice u Prahy

Seznam poslovnih enot: Albatrosova 286, 252 42 Jesenice u Prahy

 

Delovne ure linije za informacije: 8:00-16:00 CET ur.

Prodajalec se zavezuje, da bo nemudoma odgovoril na pisno ali elektronsko pismo s strani kupca, najkasneje v roku --- delovnih dni.

Informacije

Informacije o blagu in ceni, ki jih zagotovi prodajalec, so zavezujoče, razen za očitno napako. Cene so predstavljene, vključno z vsemi davki (npr. DDV) in pristojbinami, brez stroškov dostave za blago.

Sprejeti načini plačila:

- v gotovini (gotovina ob prevzemu) - blago bo plačal kupec le, ko bo blago prevzeto od prevoznika --- ali ko bo ga prevzel na mestu za osebni prevzem - ko bo ceno blaga plačal na podlagi dokazila o plačilu. S plačilno kartico ni mogoče plačati, tudi če blago dostavi prevoznik --, niti pri osebnem prevzemu na mestu za osebni prevzem v -

- z bančnim nakazilom - na podlagi prejetega plačila bo prodajalec dajal blago za odpravo in ga nato dostavi. Medbančna plačila lahko trajajo --- delovnih dni, odvisno od bančnih institucij. Plačilo blaga pomeni prejem celotnega zneska na bančni račun prodajalca.

Bančni inštitut: Tatra Banka a.s.
account nr. IBAN: SK0611000000002922898098
Swift: TATRSKBX 
Imetnik računa: Český velkoobchod s.r.o

Spremenljiv simbol: številka naročila

Prodajalec ne zahteva nobenih pristojbin, odvisno od načina plačila, razen poštne pristojbine za prevzem ob dostavi.

V skladu z zakonom o prodajni evidenci je prodajalec obvezen izdati kupcu potrdilo o plačilu.  Mora tudi prijaviti prejete prihodke pri davčnem upravitelju na spletu; v primeru tehničnega izpada najkasneje v 48 urah.

Prevzem ponudbe z dodatkom ali odklonom ni ponudba.

Potrditev vsebine pogodbe, sklenjene v drugačni kot pisani obliki, ki kaže odkloni od vsebine, ki je bila dejansko sklenjena v pogodbi, nima pravnega učinka. 
 
Sprejem nezahtevnega polnjenja s strani kupca ne pomeni sprejetja ponudbe.

Vse informacije na spletu, bodisi informativne ali dopolnilne informacije o izdelkih, informacije o garancijah in drugi se nanašajo samo na potrošniške pogodbe, ki so bili sklenjene s potrošnikom.

Kupec se strinja z uporabo komunikacijskih sredstev na daljavo pri sklepanju kupoprodajne pogodbe. Stroške, ki jih ima kupec pri uporabi komunikacijskih sredstev na daljavo v zvezi s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe (stroški internetne povezave, stroški za telefonske klice) plača sam kupec, ti stroški pa se ne razlikujejo od osnovne tarife.

Dostava blaga

Prodajalec mora blago dostaviti kupcu v celoti, najpozneje v 15 dneh po potrditvi naročila, razen če ne določi drugega roka dobave za posamezni izdelek. Če je ob blagu navedeno "na zalogi", bo prodajalec poslal blago najkasneje v dveh delovnih dneh. Kupec je dolžan prevzeti blago in plačati zanj. Kupcu priporočamo, da blago ob njegovem prejemu čim prej pregleda.

Dokumente za blago, zlasti davčno dokumentacijo, bo prodajalec pošiljal kupcu takoj po prevzemu blaga najpozneje dva dni po tem, ko je potrošnik prevzel blago.

Če to kupec zahteva, mu prodajalec pisno potrdi, v kakšnem obsegu in kako dolgo bodo njegove obveznosti za napačno polnjenje in na kakšni način lahko kupec uveljavlja njegove pravice.

Cena in način dobave - informacije tukaj

 Stroški za skladiščenje in stroški za nepotrebno dobavo blaga zaradi pomanjkanja sodelovanja kupca v potrebnem znesku je pravica prodajalca do nadomestila kupčevega prihodka od prodaje.

Preklic naročila in odstop od pogodbe

Kupec lahko odstopi od pogodbe v roku 14 dni od prejema blaga ali zadnjega dela dobave, ne glede na način prevzema blaga ali izvedbo plačila. Namen tega roka je zagotoviti, da je kupec primerno seznanjen z naravo, značilnostmi in funkcionalnostjo blaga.

Možnost vrnitve izdelka v 14 dneh velja samo za prodajne pogodbe, ki so bile sklenjene s potrošnikom. V primeru prodaje osebe, ki je podjetnik in sklepa pogodbe v okviru svojega poslovanja, ta pravica ne nastane in izdelka ni mogoče vrniti v 14 dneh.

Kupec je upravičen do odstopa od pogodbe kadar koli pred dostavo blaga.

 

Kupec bo odstop od pogodbe prodajalcu poslal ali dajal v 14 dneh. Kupcu ni treba navesti razlog za odstop od pogodbe. Za lažje komuniciranje je priporočljivo, da v odstopu navedete datum nakupa ali številko pogodbe/potrdilo o prodaji, bančno povezavo in izbrano vrsto vračila blaga.

Prodajalec je dolžan vrniti kupcu znesek, ki v celoti ustreza ceni blaga in plačanemu stroškom njegove dostave v 14 dneh od odstopa od pogodbe na enak način kako je plačilo od kupca prejel. Če prodajalec ponuja več možnosti po določenem načinu dostave, je dolžan kupcu vrniti znesek najcenejšega od njih. Kupec mora najpozneje v istem časovnem okviru poslati ali oddati kupljeno blago prodajalcu. Blago je treba vrniti prodajalcu (ne na način poštne dostave – plačilo ob prevzemu), po možnosti v originalnem paketu, da ne kaže znakov obrabe ali poškodbe. Stroške vračila blaga plača kupec.
 
Prodajalec ni dolžan kupcu vrniti prejeti denar, preden kupec dostavi blago ali dokaže, da je bilo blago odpremljeno prodajalcu.

Če se vrnjeno blago poškodovane zaradi kršitve obveznosti kupca (blago je poškodovano, je preveč obraben ali je bil njegov del uporabljan), je prodajalec upravičen zahtevati znižanje vrednosti blaga in ga povrniti na povrnjeni znesek.

Izjeme: Pravico do odstopa od pogodbe ni mogoče uporabiti za pogodbe o dobavi blaga, ki so bilo odstranjeno iz zapečatenega paketa in jih ni mogoče vrniti iz higienskih razlogov. Te vključujejo, na primer, zobne ščetke, depilatorje, razorje in nekatere druge izdelke za nego telesa.

Predloga za odstop od pogodbe je na voljo tukaj.

Prosimo da pošiljate blago na naslednji naslov:

Češka veletrgovina s.r.o.

Rižská 1580/5

102 00 Praga 10

 

Prodajalec ima pravico do odstopa od pogodbe kadar koli pred dostavo blaga, razen če je objektivno zmožen iz razlogov na strani tretjih oseb, kupcu dostaviti blago v razumnem roku in/ali če je se izkaže, da je kupec kršil predhodno sklenjeno pogodbo s prodajalcem.

Prodajalec tudi obvesti kupca, da pogodba ni sklenjena, če obstaja upravičen dvom o resnični identiteti kupca ali v primeru očitnih napak v sporočenih podatkih o blagu ali ceni.

Pravice in obveznosti v zvezi z napačnim polnjenjem

Kakovost ob prevzemu

 

Če je blago pokvarjeno (na primer, nima dogovorjenih ali zakonitih pričakovanih značilnosti, ni primerne za običajen ali dogovorjen namen, ni popolne, njihova količina, stopnja, teža ali kakovost ni v skladu z drugimi pravnimi, pogodbenimi ali pred-pogodbenimi parametri) gre za napake blaga za katerega je odgovoren prodajalec.

Kupec lahko od prodajalca prejme zahteva najkasneje v dveh letih od prejema blaga na njegovo pravico do brezplačne odstranitve napake ali popusta z razumno ceno; če narava napake ni nesorazmerna (zlasti če se napaka lahko odpravi brez nepotrebnega odlašanja), se lahko zahteva, da kupec dobi novi nepropustni izdelek brez napak ali novi komponent, če se napaka nanša le na ta komponent.

Če popravilo ali zamenjava blaga ni mogoče, lahko kupec zahteva povračilo polne nakupne cene na podlagi odstopa od pogodbe.

V šestih mesecih po prejemu blaga se predpostavlja, da je pomanjkljivost blaga obstajala že po prejemu blaga.

Prodajalec ni dolžan sprejeti kupčevega zahtevka, če dokaže, da je kupec vedel o napaki že ob prevzemu blaga ali je bil odgovoren za to napako.
 
Pravne pravice od napak

Prodajalec je odgovoren za napake, ki nastanejo ob prejemu blaga v 24-mesečnem garancijskem roku ali ob času uporabe, navedenem v oglasu, na paketu ali v priloženih navodilih za uporabo.

V tem roku lahko kupec zahteva reklamacijo in po svoji izbiri zahteva ob napaki, ki pomeni bistveno kršitev pogodbe (ne glede na to, ali je napaka odstranljiva ali neodstranljiva):

• odstranitev napake z dostavo novega izdelka brez napake ali s pošiljanjem manjkajoče stvari;

• brezplačno ostranitev napake s popravilom;

• razumen popust iz nakupne cene; ali

• povračilo nakupne cene na podlagi odstopa od pogodbe.

 

Kršitev pogodbe, da je stranka, ki je kršila pogodbo, že vedela ali jo morala vedeti, da druga stranka ne bi sklenila pogodbe, če bi predvidevala kršitev.

Za napako, ki pomeni manjšo kršitev pogodbe (ne glede na to, ali je napaka odstranljiva ali neodstranljiva), ima kupec pravico odstraniti napako ali dobiti razumen popust iz nakupne cene.

Če je odstranljiva napaka večkrat popravljena (tretja pritožba za isto napako ali četrta zaradi različnih napak) ali če ima blago večje število napak (vsaj tri napake istočasno), lahko kupec uveljavlja pravico do popusta na nakupno ceno, zamenjane blaga ali odstop od pogodbe.

Prodajalec ni odgovoren za napake, ki nastanejo zaradi normalne obrabe ali neupoštevanja navodil za uporabo.

24-mesečni garancijski rok velja za nakupne pogodbe, ki so bile sklenjene s potrošnikom. V primeru osebe, ki podjetnik in sklenila pogodbe v okviru svojega poslovanja, sklenjene pogodbe urejajo določbe o nakupu premičnin (§ 2079 do 2157) Zakona št. 89 / 2012 Zb., Civilni zakonik in, če ni drugače dogovorjeno v pisni obliki, je garancijski rok 12 mesecev.

Obravnavanje reklamacije

Kupec mora uveljavljati reklamacijo pri prodajalcu ali osebi, ki jo je treba popraviti brez nepotrebnega odlašanja od odkritja napake. Če to stori v pisni ali elektronski obliki, mora predložiti svoje kontaktne podatke, opis napake in zahtevek za obravnavanje reklamacije.

Podjetje Nikon Corporation zagotavlja letno evropsko garancijsko obdobje za digitalne izdelke. Nekatere izbrane izdelke pokriva svetovna garancija. V roku 12 mesecih se lahko obrnete na pooblaščeno servisno službo Nikon. V drugem letu garancije velja garancijska storitev ob prodajalcu.

Podjetje Canon zagotavlja letni evropski garancijski rok za digitalne izdelke. Nekatere izbrane izdelke pokriva svetovna garancija. V 12 mesecih se lahko obrnete na pooblaščeni servisni center Canon. V drugem letu garancije velja garancijska storitev ob prodajalcu.

Izdelke, ki jih prodajalec ponuja v e-trgovini, so iz celotne Evropske unije, zato je to tako imenovana evropska distribucija. V nekaterih primerih je to lahko tudi neevropska distribucija. V tem primeru je treba v primeru zahtevka pravic za napačno polnjenje kontaktirati prodajalca neposredno. Za informacije o natančnem poreklu določenega izdelka lahko kupec pokliče telefonsko linijo ---- ali pošle njegovo vprašanje na elektronski naslov ----

Obrazec za prenos tukaj:

Uveljavljanje reklamacije (reklamacijski zapisnik)

 

Reklamirano blago kupec pošlje na naslov prodajalca:

Češka veletrgovina s.r.o.

Rižská 1580/5

102 00 Praga 10

 

Kupec je obvezen prodajalcu povedati, katero pravico je izbral za obvestilo o napaki ali brez nepotrebnega odlašanja po obvestilu o napaki. Sprememba izbire brez soglasja prodajalca je možna le, če je kupec zahteval popravilo napake, ki se izkaže kot neodstranljiva.

Če kupec pravočasno ne izbere svoje pravice do bistvene kršitve pogodbe, ima pravico, kot v primeru neupoštevne kršitve pogodbe.

Kupec je obvezen dokazati nakup blaga (po možnosti z dokazilom o nakupu). Rok za poravnavo zahtevka traja od trenutka vložitve reklamacije (prijave). Kupec daje ali dostavi blago prodajalcu ali kraju, ki ga je treba popraviti hkrati ali po uveljavljanju reklamacije. Blago je treba zapakirati v ustrezen paket, kadar je dobavljeno, da se prepreči škoda, blago mora biti čisto in celotno.

Prodajalec je obvezen se najkasneje v treh delovnih dneh odločiti o pritožbi ali see odločiti ali je potrebni strokovni pregled. V tem času bodo kupcu sporočene informacije o potrebi po strokovni presoji. Reklamacijo, vključno z odpravo napake, bo prodajalec obravnaval brez nepotrebnega odlašanja najpozneje v roku 30 dni po njeni zahtevi, razen če se kupec pisno ne strinja z daljšim časom. Po izteku tega obdobja ima kupec enake pravice kot v primeru bistvene kršitve pogodbe. 
 
Če prodajalec ne želi odstraniti napake, lahko kupec zahteva razumni popust iz cene ali odstop od pogodbe.

Garancijski rok se podaljša za čas od trenutka, ko je reklamacija vložena na poravnavo ali dokler kupec ni dolžan pobirati blaga. Kadar se blago ali deli blaga zamenjajo, velja prodajna odgovornost prodajalca kot da gre za nakup novega blaga ali njenega komponenta.

Če ni mogoče slediti stanja poravnave reklamacije na spletu, se prodajalec obveže, da bo kupca obvestil o obravnavanju reklamacije po elektronski pošti ali SMS.

V primeru upravičene reklamacije bo kupec upravičen do povračila nastalega dejanskega stroška.

Varstvo osebnih podatkov

Upravljalec osebnih podatkov, ki so bili zagotovljeni za namen polnjenja predmeta pogodbe, je prodajalec.

Identifikacijski in kontaktni podatki upravljalca

Podjetje/Ime in priimek: ČESKÝ VELKOOBCHOD s.r.o.

Sedež/Naslov: Albatrosova 286, 252 42, Jesenice u Prahy

Identifikacijska številka podjetja:   24823694

Davčna številka: CZ24823694

Telefon: +420 602 957 602

E-poštni naslov: duzik@ceskyvelkoobchod.cz

Kontaktni naslov: Albatrosova 286, 252 42, Jesenice u Prahy

Namen obdelave, okvirje osebnih podatkov in pravna podlaga za obdelavo

Kupec priznava, da bo skrbnik za namene sklenitve kupoprodajne pogodbe in njene kasnejše polnjenje (obdelave naročila, zagotavljanja odstranitve in dostave blaga) obdeloval in hranil njegove osebne podatke v naslednjem obsegu: ime, priimek, naslov, elektronsko pošto, telefonsko številko in način plačila v skladu z Uredbo (ES) Evropskega parlamenta in Sveta (EU) 2016/679, Splošni uredbi o varstvu osebnih podatkov (v nadaljevanju: GDPR ).

Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov je v skladu s členom 6 odstavek 1 pismo b) GDPR polnjenje pogodbe, za katero je kupec pogodbena stranka.

Kategorija prejemnikov/prejemnikov osebnih podatkov

Upravitelj se zavezuje, da osebnih podatkov kupca ne bo posredoval subjektom, ki niso naslednji predelovalci:

a. pogodbeni prevoznik, ki ga kupec določi v naročilnem obrazcu za dobavo blaga; tukaj je na voljo seznam prevoznikov, podatki bo zagotovljeni v naslednjem obsegu: ime, priimek, naslov, e-pošta, telefonska številka;

b. upravljalec portala Heureka.cz za ustvarjanje in pošiljanje poizvedb o zadovoljstvu strank v programu Potrjeno strankami, v katerem je naša e-trgovina vključena. Pravna podlaga za obdelavo je v tem primeru v skladu s členom 6 odstavek 1 pismo f) GDPR legitimni interes skrbnika, kar vključuje ugotavljanje zadovoljstva kupca s kupčevim nakupom. Vprašalniki so naslovljeni na vse kupce, ki niso zavrnili pošiljanja poslovnih sporočil v smislu oddelka 7 odstavek 3 zakona o določenih storitvah informacijske družbe (št. 480/2004 Zb.) In so opravljeni po vsakem nakupu v spletni trgovini. Upravljavec portala Heureka.cz ima pravico uporabljati elektronski naslov, ki je na voljo samo za izdelavo in predložitev vprašalnika o zadovoljstvu v skladu s pogoji za preverjanje strank, ki so na voljo tukaj: sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-a-letzite-dokumenty/. Proti pošiljanju vprašalnikov, ki so v programu Potrjeno strankami lahko kupec kadarkoli izrazi ugovor z zavrnitvijo dodatnih vprašalnikov prek povezave v e-poštni številki vprašalnika. V primeru ugovora vprašalnik ne bo poslan kupcu.

Čas shranjevanja

Osebne podatke bo upravljalec shranjeval za obdobje, ki je potrebno za izpolnitev pogodbe (obdelava naročila, odstranitev in dostava blaga) in za obdobje pravne garancije (24 mesecev od prejema blaga) ali trajanje zagotovljene pogodbene garancije .

Kupec priznava, da je skrbnik obvezen voditi računovodske dokumente in računovodske evidence (račune) v skladu z oddelkom 31 Zakona o računovodstvu (št. 593/1991 Zb.) za obdobje 5 let, ki se začne ob koncu računovodskega poročanja obdobje, na katerega se nanašajo (to pomeni, če kupujete blago v letu 2018, je treba prodajalcu račun hraniti do konca leta 2023). Upravljalec je tudi obvezen v skladu z oddelkom 47 Zakona o davčni administraciji (št. 337/1992 Zb.) hraniti račun 3 leta od konca obdavčljivega obdobja, v katerem je davčna obveznost povezana z računom (to pomeni, ko kupite blago v letu 2018, je treba prodajalcu račun za davčne postopke obdržati do konca leta 2021). Račun vsebuje naslednji osebni podatki: ime, priimek, naslov, telefonska številka in e-poštni naslov.

ZA PLAČEVALCE DDV:

Kupec tudi priznava, da je skrbnik v skladu z oddelkom 35 zakona o davku na dodano vrednost (št. 235/2004 Zb.) odvisni shranjevati davčne dokumente za obdobje 10 let od konca obdavčljivega obdobja, v katerem je transakcija (to pomeni, ko kupujete blago v letu 2018, mora upravljalec račun hraniti do konca leta 2028). Davčni dokument vsebuje naslednji osebni podatki: ime, priimek in naslov, telefonska številka, e-poštni naslov.

Pravice kupca v zvezi z osebnimi podatki

Kupec nadalje priznava, da ima v skladu s členi 15 do 21 GDPR pravico do:

a. dostopa do osebnih podatkov, ki vključuje pravico, da od upravljavca pridobi potrdilo, da so osebni podatki, ki se nanašajo nanj, obdelani ali ne, in če je tako, ima pravico do dostopa do takih osebnih podatkov in informacij ki so navedeni v členu 15 GDPR;

b. poprave netočnega osebnega podatka, ki se nanaša nanj; poleg tega, ob upoštevanju namena obdelave, ima kupec pravico do dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov, vključno z zagotovitvijo dodatne izjave v skladu s členom 16 GDPR;

c. tega biti izbrisan (pozabljenosti), kar je v tem, da upravljavec po nepotrebnem izbriše osebne podatke, ki se nanašajo na kupca, takoj, ko niso več potrebni za izvedbo naročila, razen če obstaja drug pravno utemeljen razlog za nadaljnjo obdelavo;

d. omejitve pri obdelavi osebnih podatkov v primerih, opredeljenih v členu 18 GDPR;

e. prenosljivosti podatkov v skladu s členom 20 GDPR;

f. ugovarjanja obdelavi osebnih podatkov v skladu s členom 21 GDPR.

 

Upravljalec na zahtevo zagotovi kupcu informacije o sprejetih ukrepih v vsakem primeru najkasneje v enem mesecu po prejemu zahteve.

V primeru dvoma o obdelavi osebnih podatkov ima kupec pravico kontaktirati Urad za varstvo osebnih podatkov, ki je nadzorni organ na tem področju, in mu vložiti pritožbo.

Reševanje sporov

Vzajemni spori med prodajalcem in kupcem obravnavajo splošna sodišča.

Kupec, ki je potrošnik, ima pravico do izvensodne poravnave potrošniškega spora po pogodbi o prodaji ali storitveni pogodbi v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (št. 634/1992 Zb.). Predmet, ki ima pravico narediti izvensodne poravnave, je češki trgovinski inšpekcijski nadzor. Več informacij lahko najdete na spletni strani www.coi.cz.

V izvensodni poravnavi potrošniškega konflikta se poravnava začne šele na zahtevo potrošnika, le če spor ni bil rešen neposredno pri prodajalcu. Predlog se lahko vloži najkasneje eno leto po tem, ko je potrošnik najprej uveljavil svojo pravico, ki je predmet spora, ob prodajalcu prvič.

Potrošnik ima pravico, da sproži izvensodno reševanje sporov na spletu prek platforme SRS, ki je na voljo na spletni strani ec.europa.eu/consumers/odr/.

Češka trgovinska inšpekcija (www.coi.cz) je organ, ki izvaja nadzor nad izpolnjevanjem obveznosti iz Zakona o varstvu potrošnikov (št. 634/1992 Zb.).

Drugo

Ti pogoji veljajo le za pogodbe o nakupu, sklenjene s potrošniki. Ne veljajo za osebe, ki so podjetniki in sklepajo pogodbe v okviru svojega poslovanja.

Potrošnik je oseba, ki za razliko od prodajalca ob sklenitvi pogodbi ne deluje med svojim poslovanjem ali opravljanjem svojega poklica.

Tukaj najdete informacije o povratnem prevzemu električne opreme - www.digital24.cz/recyklacni-poplatky/

Druge zadeve, ki jih tu ni omenjeno, ureja civilni zakonik (št. 89/2012 Zb.), Zakon o varstvu potrošnikov (št. 634/1992 Zb.) in drugi pravni predpisi, kakor so bili spremenjeni s poznejšimi predpisi.

Pogodba in vprašanja s tem povezana ureja češko pravo.

Spremembe splošnih poslovnih pogojev v medsebojno dogovorjeni pisni obliki so izključene.

Ti splošni pogoji veljajo od 1. marca 2018.

Ti splošni pogoji so razvili dTest, o.p.s. S njegovim prevzemom je prodajalec prostovoljno vstopil v sistem za izboljšanje kakovosti poslovanja, katerega cilj je poenostaviti in olajšati pogoje trgovanja, izboljšati odnos med potrošnikom in podjetnikom ter zagotoviti jasno jamstvo splošnih poslovnih pogojev za kupca - potrošnika. Blagovna značka DTest in poslovni pogoji blagovne znamke veljajo od 1. marca 2018 do 28. februarja 2019.

Če imate kakršna koli vprašanja o teh pogojih poslovanja ali če ste nezadovoljni z ravnanjem upravljalca, se na nas lahko kadarkoli obrnete po telefonu na svetovalni liniji dTest: 299 149 009, po elektronski poizvedbi po naslovu www.dtest.cz/spotrebitelska-poradna ali pisno na: dTest, o.p.s., Černomořská 419/10, 101 00 Praga 10.

 

Why with us

Nakupujete varno

Smo preverjeni kupec portala Ceneje.si in imamo dTest in APEK certifikat.

Mesta za osebni prevzem

Tudi svoje blago lahko prevzemate na mestih za osebni prevzem izbranega prevoznika.

Blago v lastnem skladišču

Na zalogi imamo 98% našega sortimenta in izdelki so pripravljeni na takojšnjo odpremo.

Brezplačni prevoz

Za kupo vseh digitalnih fotoaparatov in objektivov je prevoz na Češkem brezplačni.