logo
0

POOBLAŠČENI SERVIS

Zagotavljamo vam 24-mesečno garancijsko obdobje v skladu s civilnim zakonikom za vsak izdelek, ki ga kupi končni uporabnik (potrošnik). Če je garancijski servis potreben, se obrnite na pooblaščeni servisni center Slovenija, kjer vam bodo povedali naslov najbližjega servisnega centra.

Seveda, če potrebujete, lahko se tudi obrnite na nas, kjer vam bomo na voljo za rešitev in se bomo skupaj pogajali o najboljšem in najhitrejšem načinu reševanja posredovanja storitev.

Pri zahtevi garancijskega servisa boste potrebovali dokazilo o nakupu (davčni dokument, ki ga po elektronski pošti pošljemo v vaš e-poštni nabiralnik ob nakupu), oznako izdelka, model ali serijsko številko.

Za večino proizvajalcev se kot garancijski list uporablja le dokazilo o nakupu z oznako izdelka in serijsko številko (davčni dokument - račun). Če je potrebno, nam pošljite serijsko številko izdelka po elektronski pošti in jo bomo vstavili v Vaš račun. Če imate kakršna koli vprašanja, se obrnite na nas.