logo
0

DOSTAVA

Pred predajo pošiljke dostavljavcu ali na mesto za osebni prevzem, je izdelek v našem skladišču vizualno pregledan. Potem je izdelek temeljito zapakiran v škatlo, ki vsebuje zaščitni material, da se prepreči njegova poškodba med prevozom. Nato je ta skrbno pakirana pošiljka odnesena na odpremni oddelek, ki paket izroči ustreznemu prevozniku ali dostavi na mesto za osebni prevzem. Vsi paketi so dobavljeni kot "krhki" z velikim poudarkom na previdnem ravnanju. Na dan dostave paketa na mesto za osebni prevzem ali na želen naslov boste prejeli SMS in e-pošto z informacijami o času dostave pošiljke.

Upamo, da boste tudi vi, tako kot mi, upravljalec e-trgovine,zadovoljni z dostavo vašega izdelka.

Dostava blaga prek podjetja DPD


DPD logo

Podjetje DPD bo dostavilo pošiljko naslednji delovni dan, če je bilo naročilo oddano na delovni dan do 13:30. Na dan dostave paketa boste prejeli e-pošto in sporočilo prek SMS, ki bo vsebovalo tudi kontakt voznika DPD. Če je potrebno, se lahko dogovorite za drugi datum prevzema pošiljke na delovni den. Podjetje DPD ima regionalne depoje, tako bodo pošiljke pravočasno dostavljene kamor koli v Sloveniji.
Cena dostave do želenega naslova dostave je 5 € z DDV. Na izbrane izdelke je dostava brezplačna.

Priporočamo, da kupci blaga od dostavljavca ne prevzamejo, če opazijo znake poškodbe. V primeru vidne poškodbe paketa ali embalaže lahko vsebino paketa preverite ob dostavi. Dostavljavec to zapiše v poročilu, ki ga pripravi skupaj s prejemnikom. Istočasno nas o tem obvestite po elektronski pošti ali po telefonu. Takoj po prevzemu blaga je priporočljivo, da ga temeljito pregledate.
Če ugotovite, da je pošiljka nepopolna ali poškodovana, lahko vložite reklamacijo, bodisi po e-pošti, telefonu, osebno ali po pošti na kontaktni naslov naše e-trgovine. Hkrati je v takem primeru ustrezno, da zahtevate odškodnino neposredno pri dostavljavcu.